L'assemblea d'Ara Junts per Centelles - AM aprova la candidatura d'Alfons Giol a l'alcaldia

En l'assemblea celebrada el passat dilluns, Ara Junts per Centelles va decidir que Alfons Giol i Amich encapçali de nou la llista de la candidatura a l'Ajuntament de Centelles. El candidat va agrair el nomenament i la confiança, i també la dedicació de les persones que han estat treballant en la candidatura, tant els regidors i regidores com les nombroses persones que s'han implicat en les diverses comissions de treball al llarg d'aquests quatre anys. En especial va voler esmentar el paper de les dones, que en diversos casos han hagut de fer veritables esforços de conciliació familiar. L'assemblea també va agrair a l'Alfons el seu compromís renovat amb els valors i el projecte d'Ara Junts i el seu lideratge, i a ERC la generositat per obrir l'espai a tantes persones independents o provinents d'altres forces polítiques. 

Alfons Giol, de 62 anys, portaveu del grup municipal Ara Junts per Centelles - AM, és secretari d'ajuntament, actualment a Olost, i en aquests quatre anys ha afegit al seu bagatge personal, tècnic i polític, l'experiència com a regidor. Tot plegat, juntament amb un equip cada cop més ample i transversal, el converteixen en el candidat amb més opcions per liderar el canvi que Centelles necessita

El proper dia 3 de març al migdia es farà la presentació pública d'Alfons Giol com a candidat d'Ara Junts per Centelles - AM a l'alcaldia de Centelles.

 

 

Super User

Centelles demana més trens

Com ja és sabut, un grup de persones d’Ara Junts per Centelles, amb el suport del Grup Perquè no ens fotin el tren, han iniciat la campanya Centelles Joc de Trens per aconseguir que s’hi aturin els semidirectes. Ara s’ha publicat el resum dels Resultats de l’enquesta amb què es va iniciar la campanya.

Una dada que destaca és que el 97,97% de les 148 persones que han contestat a l’enquesta reclamen que s’aturin més trens a l’estació de Centelles. Això sí, en algunes franges de l’horari la mancança de trens es fa més evident. Així, entre setmana, el trajecte Centelles-Vic, a mig matí (38,5%) i mitja tarda (35,6%) i, en especial en direcció a Centelles, al vespre (42,9%), són les franges més demanades. I en el trajecte Centelles-Barcelona, clarament a mig matí en direcció a Barcelona (53,1%), i a mitja tarda i vespre per tornar a Centelles (45,3% i 43,8% respectivament). Els caps de setmana, les mancances es concentren en la tarda i la nit.

D’altra banda, són moltes les persones que pel que expressen a les respostes obertes, opinen que senzillament, tots els semidirectes s’haurien d’aturar a Centelles, donat que és la principal parada de la zona 5, que de fet, històricament ja hi ha precedent, i que una millora en els horaris sense dubte n’incrementaria l’ús. Es dona la circumstància que en la pràctica molts semidirectes ja s’aturen igualment per creuament de trens, però no obren les portes perquè Centelles no és una estació marcada en el seu itinerari.

Des de la Campanya s’ha convocat una assemblea oberta per a divendres 23 de novembre, a les 19 h. a la Sala de Vidre per debatre noves accions.

 

 

 

Super User